10.6 C
Pals
Dimecres, 11 febrer 2026

Conferència per conscienciar del perill del Corall Vermell

Aquest dijous s’explicaran les llicències de la pesca de corall i com protegir-lo

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Associació Amics de les illes Formigues ha organitzat una conferència titulada “El Corall vermell de la mediterrània està en perill. Què pots fer per protegir-lo?” que es durà a terme aquest dijous 18 de juliol, amb l’objectiu de conscienciar sobre el mediambient en aquest sentit específic. La conferència la realitzarà el Sr. Joaquim Garrabou, Dr. en Ciències Biològiques i investigador, qui exposarà l’estat actual del Corall Vermell a la Costa Brava. Així doncs, també parlarà de la polèmica per la concessió de 12 llicències per a la seva pesca i la prohibició de l’extracció fins a 50m de profunditat.

La conferència tindrà lloc dijous 18 de juliol les 19.15 hores en la Sala d’Actes del Museu de la Pesca  i per assistir-hi s’ha de confirmar l’assistència.

- Publicitat -
- Publicitat -

El VIDA 2026 suma Lia Kali, Cassius, Myd i Triquell a una nova tanda de confirmacions

El VIDA continua ampliant la programació de la seva edició 2026 amb un nou bloc d’incorporacions que consoliden la seva identitat artística. Entre els noms destacats hi ha la barcelonina Lia Kali, una de les veus més potents de la nova escena estatal i llatinoamericana. La seva proposta, que transita entre el soul, el reggae

Altres notícies