Conveni entre Costa Brava Centre i La Caixa per a la formació dels professionals del sector

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Unió d’Hostaleria i Turisme Costa Brava Centre i la Fundació la Caixa han firmat l’acord perquè l’Obra Social col·laborarà amb les activitats formatives i d’integració laboral que duu a terme l’associació. El conveni l’han signat recentment la presidenta de Costa Brava Centre, Bàrbara Hallé, i el director territorial a Catalunya de Caixabank, Jaume Masana.

En el marc d’aquest conveni, s’atorgarà la 21ena Beca Xiquet Sabater, que té com a objectiu millorar la formació dels professionals del sector de l’hostaleria i el turisme. L’acord també preveu que les dues parts col·laborin en les accions de caire social i sostenible que du a terme la Unió d’Hostaleria i Turisme Costa Brava Centre per afavorir la inserció al món laboral de persones en situació vulnerable i en projectes i actuacions per a la preservació del medi ambient i la millora de la qualitat del territori.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Platja d’Aro Open Water arriba a la seva cinquena edició amb més de 200 participants

La Platja d’Aro Open Water celebrarà la cinquena edició amb més de 200 participants. La prova s’ha consolidat dins el calendari de natació en aigües obertes. Els nedadors podran escollir entre quatre distàncies. La més llarga baixa fins als 5.000 metres per reforçar la seguretat. L’organització també potenciarà els serveis destinats als participants i acompanyants.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies