Creu Roja arrenca la recollida de joguines per a 2.000 infants vulnerables de les comarques gironines

Es preveu recollir 6.000 joguines noves, educatives i no sexistes. La campanya comença amb una xocolatada i activitats infantils a la plaça Miquel Santaló de Girona, i busca també sensibilitzar sobre el valor educatiu del joc.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Creu Roja Girona engega aquest divendres la campanya de recollida de joguines per repartir-les entre 2.000 infants en situació vulnerable a les comarques gironines. L’objectiu és aconseguir fins a 6.000 joguines noves, que siguin educatives, no sexistes, no bèl·liques i que promoguin la cooperació entre nens i nenes.

L’inici de la campanya es farà aquest divendres a la tarda a la plaça Miquel Santaló de Girona, amb una xocolatada i activitats infantils. A partir d’aquí, es desplegaran diversos punts de recollida arreu del territori perquè tothom que ho vulgui pugui fer la seva aportació.

A més de la recollida i distribució, la campanya vol posar en valor el paper educatiu de les joguines, enteses com una eina per fomentar la tolerància, el respecte i la igualtat entre infants. Amb aquest objectiu, s’emmarca dins el projecte “La joguina educativa”, que Creu Roja desenvolupa durant tot l’any per sensibilitzar sobre el joc com a dret fonamental i eina de creixement.

El voluntariat s’encarregarà de classificar les joguines i lliurar-les a les famílies abans de Nadal i Reis. A més, Creu Roja fa una crida a la col·laboració de la ciutadania i també de comerços, empreses i entitats, que poden contribuir amb joguines, donacions, cessió d’espais, voluntariat corporatiu o patrocinis.

Creu Roja Joventut reivindica el paper de les empreses com a agents de canvi social, i proposa establir una xarxa de col·laboració estable per garantir l’accés al joc infantil durant tot l’any.

- Publicitat -
- Publicitat -

2008: L’any que el temporal de Sant Esteve va portar el mar als carrers de l’Estartit

El 26 de desembre de 2008, l’Estartit va viure una de les llevantades més fortes que es recorden al...

Altres notícies