9 C
Pals
Dimarts, 21 gener 2025
- Publicitat -

Cristina Cervià: “El curs de l’Aula de Lletres té molt de respecte cap a la paraula”

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Cristina Cervià: "El curs de l'Aula de Lletres té molt de respecte cap a la paraula"
Loading
/

La Fundació Josep Pla i l’Ajuntament de Palafrugell impulsen de nou l’Aula de Lletres de Palafrugell. S’hi duen a termes diferents cursos d’una durada desis sessions. Aquest curs ja han tingut lloc els cursos d’introducció a les tècniques narratives i ara té lloc el curs d’escriptura i natura.

Queden dos altres cursos: un que s’anomena Prendre la paraula, a càrrec de l’actriu Cristina Cervià, per treballar la lectura en veu alta. Cervià ha explicat al Supermatí de Ràdio Capital que el curs se centrarà en textos periodístics i teatrals.

Els grups estan formats per una quinzena d’alumnes, interessats per millorar parlar en públic.

També començarà de cara el maig el curs sobre poesia amb Roger Costa-Pau. De moment, la Fundació Josep Pla ha prorrogat les inscripcions i segueixen obertes per a aquests cursos.

Escolta l’entrevista sencera

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Primer Congrés de Benestar Emocional de Girona supera previsions

Sota el lema “trencant tabús”, Girona celebra el segon congrés de benestar emocional que es fa arreu dels Països...

Altres notícies