14.1 C
Pals
Dimarts, 5 desembre 2023
- Publicitat -

Cristina Cervià: “El curs de l’Aula de Lletres té molt de respecte cap a la paraula”

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Cristina Cervià: "El curs de l'Aula de Lletres té molt de respecte cap a la paraula"
/

La Fundació Josep Pla i l’Ajuntament de Palafrugell impulsen de nou l’Aula de Lletres de Palafrugell. S’hi duen a termes diferents cursos d’una durada desis sessions. Aquest curs ja han tingut lloc els cursos d’introducció a les tècniques narratives i ara té lloc el curs d’escriptura i natura.

Queden dos altres cursos: un que s’anomena Prendre la paraula, a càrrec de l’actriu Cristina Cervià, per treballar la lectura en veu alta. Cervià ha explicat al Supermatí de Ràdio Capital que el curs se centrarà en textos periodístics i teatrals.

Els grups estan formats per una quinzena d’alumnes, interessats per millorar parlar en públic.

També començarà de cara el maig el curs sobre poesia amb Roger Costa-Pau. De moment, la Fundació Josep Pla ha prorrogat les inscripcions i segueixen obertes per a aquests cursos.

Escolta l’entrevista sencera

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós instal·larà un ascensor per unir la plaça del Pedró amb el Port Marina

Les obres per instal·lar l'ascensor començaran la setmana que ve i tindran un cost de 490.000 euros que assumirà de manera íntegra el Port Marina de Palamós.
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -