David Cano i Marc Medina marxen del Palamós

El central i capità David Cano i el pitxixi palamosí de l'equip palamosí de Platja d'Aro Marc Medina, han anunciat que no continuaran al club per la propera temporada a Primera Catalana.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El fins ara capità del Degà de Catalunya, el central David Cano i el seu company i pitxixi de l’equip palamosí aquesta temporada amb 11 gols, el davanter de Platja d’Aro Marc Medina, han fet saber al club que no continuaran a la plantilla per la propera temporada a Primera Catalana.

Després de 6 i 4 temporades al conjunt palamosí respectivament, els dos jugadors han decidit abandonar el club sense aclarar quins seran els seus propers equips, tot i que El Llagostera, equip que comparteix camp amb els palamosins i que per la pròxima temporada jugaran a Tercera Divisió venint de Segona B, ja ha mostrat interés pel davanter Marc Medina.

- Publicitat -
- Publicitat -

Impulsen una campanya de micromecenatge per restaurar la façana del Casino La Constància de Sant Feliu

El projecte de rehabilitació d'aquest edifici, declarat bé cultural d'interès nacional, podria costar uns 450.000 euros. 

Altres notícies