De Platja d’Aro a Ouagadougou: un projecte solidari i ecològic

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
De Platja d'Aro a Ouagadougou: un projecte solidari i ecològic
Loading
/

Una subvenció de 5.000 euros de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro a la fundació Sol Solidari ha permès comprar material per muntar assecadors solars de fruits i llegums a Burkina Faso.

Aquests 5.000 euros, dins del pressupost de l’ajuntament de Platja d’Aro de l’any 2016, equivalen a un 0,006%.

Es tracta d’un projecte que dona ajuda les dones que estan en situació més desafavoria de la capital de Burkina Faso, Ouagadougou. Es dediquen habitualment a escombrar carrers. Solen ser mares solteres.

Deli Saavedra, president de Sol Solidari, explica a Ràdio Capital el que proposa l’entitat a aquestes dones.

Tal i com explica Sol Solidari, estem parlant de dones que viuen en barris pobres d’un dels països més pobres del món.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mercat de Música Viva de Vic reforça el seu model amb 72 propostes i una reflexió sobre el futur dels directes

El Mercat de Música Viva de Vic ja ha desvelat la programació de la seva 38a edició, que se celebrarà del 16 al 20 de setembre amb una aposta clara per la innovació, les estrenes i la reflexió al voltant de la música en directe. El certamen consolida així el model impulsat per la seva

Altres notícies