Demanen ajuda per trobar una dona de 82 anys que s’ha perdut a Mont-ras

Els equips d'emergències busquen aquesta nit una dona de 82 anys que s'ha perdut a Mont-ras

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els equips d’emergències busquen aquesta nit una dona de 82 anys que s’ha perdut a Mont-ras. La crida d’ajuda ciutadana l’ha fet l’Ajuntament del municipi, que explica que la senyora es diu Lucía i que pot estar desorientada.

Expliquen que l’última zona on se l’ha vist és al carrer Pujada al Bosc. Qui tingui informació ha de trucar al 609933047 o als Mossos d’Esquadra.

Des del consistori demanen que no es facin batudes a peu perquè això pot desorientar la patrulla de gossos. En cas que es necessitin voluntaris per fer aquesta activitat, s’anunciarà a les xarxes socials.

- Publicitat -
- Publicitat -

Josep Molinas: «Haurem de diferenciar la taxa segons el tipus de negoci i els residus que genera»

L’Ajuntament de Bellcaire d’Empordà ha revisat la taxa de residus per adaptar-la al cost real del servei. L’alcalde, Josep Molinas, admet que caldrà ajustar millor les quotes dels autònoms que treballen des de casa. El nou contracte també preveu àrees de contenidors tancades, accés amb targeta i estabilitat tarifària durant deu anys.

Altres notícies