Derbi català entre l’Uni Girona i el Cadí La Seu

El duel serà demà dissabte a les set de la tarda

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb aquest partit es tancarà la Lliga regular, i les gironines volen mantenir el seu segon lloc darrera del València.

S’espera un gran ambient a La Seu d’Urgell, on l’equip local rebrà un Spar Girona que ha estat reconegut aquesta setmana amb la inclusió de Rebekah Gardner en el cinc ideal de la Lliga femenina.

El duel serà demà dissabte a les set de la tarda.

- Publicitat -
- Publicitat -

La campanya forestal a les comarques gironines estarà marcada per l’estat de la massa forestal i la climatologia malgrat la «normalització» de la situació

Bombers i Agents Rurals segueixen apostant per la prevenció i la preparació dels boscos davant una campanya forestal a les comarques gironines condicionada pels darrers mesos de pluja, les altes temperatures registrades durant les darreres setmanes i l'estat dels boscos.

Altres notícies