Desaparegut un veí de Sant Feliu de Guíxols

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest passat dilluns 7 de setembre al migdia va desaparèixer un veí de Sant Feliu, Serafín Román Castaño, de 68 anys. El darrer cop que va ser vist va ser el mateix dilluns a les 8 del vespre per la zona de Canyet.

El consistori ganxó demana a la ciutadania que si algú l’ha vist o pot aportar alguna informació, pot trucar a Sònia Román al 617 08 18 62 o també als Mossos d’Esquadra. Fent clic aquí es té accés al post que la família ha compartit a les xarxes socials, on trobareu qualsevol actualització.

SERAFIN ROMAN

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Recòndit arrenca la seva sisena edició amb Suu i amplia l’experiència amb activitats per descobrir el territori

El Recòndit dona el tret de sortida aquest diumenge 22 de març a les 12 h amb una nova edició que consolida el seu model únic de festival de proximitat. L’encarregada d’inaugurar el cicle serà Suu, una de les veus més destacades del pop català actual, amb un concert en format íntim de guitarra i

Altres notícies