Desdoblar l’Av. Espanya, la neteja i un nou pavelló, prioritats del nou govern de Palafrugell

El recentment reelegit alcalde de Palafrugell deixa clares en una entrevista a Ràdio Capital quines són les seves prioritats al nou govern

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner can montes
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Desdoblar l'Av. Espanya, la neteja i un nou pavelló, prioritats del nou govern de Palafrugell
Loading
/

El recentment reelegit alcalde de Palafrugell deixava clares en una entrevista a Ràdio Capital quines són les seves prioritats al nou govern:

Desdoblament de l’Avinguda Espanya.Un projecte que circumscriu a l’arribada de més diners.

Canvis molt necessaris per resoldre el problema de les escombraries.

I altes projectes com la construcció d’un nou pavelló.

Sobre la proposta del seu soci, Joan Vigas, de fer un referèndum sobre el futur de projectes urbanístics, Piferrer afirma que és prematur.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal inaugura la tercera edició de la Terracotta Biennal centrada en la ceràmica contemporània

La tercera Terracotta Biennal converteix la Bisbal d’Empordà en un punt de trobada de la ceràmica contemporània fins diumenge. El Terracotta Museu acull les obres de 18 creadors, debats professionals i activitats culturals obertes al públic. La programació combina art, arquitectura, disseny i investigació. La cita culminarà diumenge amb el lliurament del Premi de Ceràmica Terracotta Biennal.
- Publicitat -
clinica milena

Altres notícies