6.4 C
Pals
Divendres, 5 desembre 2025
- Publicitat -

Despacito hackejada i eliminada de Youtube

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Després de que la coneguda cançó “Despacito” de Luis Fonsi i Daddy Yankee arribés a cinc mil milions de visites a Youtube, ha estat hackejada.

Com a miniatura de vídeo, ja no es veien als dos artistes sinó una imatge de ‘la banda del professor’, de l’aclamada sèrie “La casa de Papel”, i a l’hora de clicar, no sortia el videoclip. De moment, la plataforma Youtube ha eliminat aquest vídeo i fonts properes confirmen que el ciberatac no ha estat contra l’empresa sinó contra el compte oficial VEVO.

Els hackers, entre els quals es troben Prosox i Kuroi SH, han hackejat els comptes VEVO d’altres artistes, com ara Shakira, Selena Gomez, Taylor Swift o Drake, i ho publiquen obertament als seus twitters indicant que “només ha estat un joc” i que “només volien canviar el títol de la cançó”:

- Publicitat -
- Publicitat -

Petits Camaleons 2026 porta de nou la música familiar a la Sala Apolo amb un cartell de luxe

El Cicle de Concerts Familiars de Petits Camaleons torna a omplir de color la Sala Apolo de Barcelona el 2026. L’organització ha presentat el cartell complet d’una nova edició que aposta, un any més, per apropar la música en directe als més petits amb una experiència pensada per gaudir en família. El cicle reunirà quatre

Altres notícies