Despit demostren seguir més vius que mai!

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El grup baix-empordanès Despit és un dels molts grups o artistes que s’han vist afectats per l’impacte de la Covid-19 al nostre territori, amb la cancel·lació de concerts que havien de fer arreu del país o pel continent europeu, on el mes de febrer van iniciar una gira als Països Baixos.

La banda vol demostrar que segueix estant més viva que mai i volen seguir tenint presència al país amb la seva música i per això han compartit un vídeo a través de les xarxes socials on mostren aquest esperit proactiu que tant els caracteritza.

Si voleu seguir-los ho podeu fer a Instagram.

L’entrada Despit demostren seguir més vius que mai! ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies