Despit demostren seguir més vius que mai!

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El grup baix-empordanès Despit és un dels molts grups o artistes que s’han vist afectats per l’impacte de la Covid-19 al nostre territori, amb la cancel·lació de concerts que havien de fer arreu del país o pel continent europeu, on el mes de febrer van iniciar una gira als Països Baixos.

La banda vol demostrar que segueix estant més viva que mai i volen seguir tenint presència al país amb la seva música i per això han compartit un vídeo a través de les xarxes socials on mostren aquest esperit proactiu que tant els caracteritza.

Si voleu seguir-los ho podeu fer a Instagram.

L’entrada Despit demostren seguir més vius que mai! ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Fades suspèn un concert a Vilassar de Mar després de patir una agressió

El grup mallorquí-català Fades s’ha vist obligat a suspendre el concert de Vilassar de Mar emmarcat dins la gira Fades Vs. Fboyz Tour, després de patir una agressió per part d’alguns assistents del públic. Segons ha denunciat Fades a través de les seves xarxes socials, diverses persones del públic els van llençar glaçons fins a

Altres notícies