18.7 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

Detenen el presumpte autor d’un robatori amb violència a Palafrugell

El denunciant va explicar que havia patit una forta estrebada per part d’un presumpte lladre quan li volia sostreure el rellotge que portava, el qual estava valorat en uns 400 euros

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de Palafrugell va detenir el passat cap de setmana una persona com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació. Els fets es van produir al voltant de les 21:45 h del passat diumenge, quan la Policia Local va rebre avís que s’acabava de produir un intent de robatori. El denunciant va explicar que havia patit una forta estrebada per part d’un presumpte lladre quan li volia sostreure el rellotge que portava, el qual estava valorat en uns 400 euros. Aquests fets van tenir lloc al carrer de la Tarongeta del municipi, a la zona d’un bar molt concorregut del centre de la vila. A més, la víctima va rebre diversos cops reiterats amb l’objectiu, per part de l’agressor, d’aconseguir l’objecte.

D’altra banda, al cap d’una estona, la víctima va poder ser auxiliada per altres persones, les quals van fer una fotografia a l’agressor amb el telèfon mòbil. Aquesta imatge va ser recollida pels agents de la Policia Local que van iniciar la recerca immediatament, ja que es tractava d’una persona reincident i coneguda per part dels agents.

Uns minuts més tard, la patrulla policial va localitzar el presumpte autor dels fets al carrer Torres i Jonama, on va ser detingut de forma immediata.

La Policia Local va traslladar al detingut a les dependències de la comissaria dels Mossos d’Esquadra perquè passés a disposició judicial al jutjat d’instrucció de guàrdia de la Bisbal d’Empordà.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE portarà la seva gira mundial al Palau Sant Jordi de Barcelona el 13 de febrer de 2026

La cantant britànica RAYE ha anunciat les dates del seu nou tour mundial, THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC, que farà parada a Barcelona el 13 de febrer de 2026 al Palau Sant Jordi. Les entrades es posaran a la venda el dijous 25 de setembre a través de Live Nation. Les artistes Absolutely i

Altres notícies