18.7 C
Pals
Dilluns, 17 novembre 2025
- Publicitat -

Detenen tres veïns de Sant Feliu de Guíxols per tenir més de 500 plantes de marihuana i la llum punxada

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Llagostera han detingut tres veïns de Sant Feliu de Guíxols per tenir més de 500 plantes de marihuana en un domicili d’aquest municipi del Gironès i perquè havien punxat il·legalment la llum per valor de més de 5.000 euros. Per tot plegat, els imputen un delicte contra la salut pública i un altre de defraudació de fluid elèctric.

Els detinguts, d’entre 32 i 39 anys, tenen antecedents i són veïns de Sant Feliu de Guíxols. Dos d’ells són de nacionalitat espanyola i l’altre, portuguesa. Després de declarar en dependències policials van quedar en llibertat i a l’espera de ser citats pel jutjat encarregat d’instruir el cas.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

La ruta aèria entre Girona i Sarajevo es consolida amb prop de 22.000 passatgers i seguirà operativa el 2026

La Diputació ha rebut una delegació de Sarajevo per reforçar els vincles entre les dues ciutats i celebrar l’èxit d’una ruta que ha tingut una acollida molt positiva.

Altres notícies