Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 31 anys per dirigir un punt de venda de cocaïna en un pis de Sant Feliu de Guíxols. L’actuació s’ha fet aquesta setmana després de setmanes d’investigació policial.
En la mateixa operació, els agents han denunciat penalment una dona de 23 anys. La dona també estaria vinculada a l’activitat de venda de drogues dins del mateix habitatge.
La investigació va començar fa dos mesos, quan els policies van rebre informació sobre possibles moviments de compra i venda de droga en un pis del carrer del Carme. A partir d’aquí, els agents van iniciar diverses comprovacions i seguiments per confirmar els fets.
Els investigadors van acabar constatant que en aquell immoble hi havia un punt actiu de distribució de substàncies estupefaents. També van identificar un home com a responsable principal de l’activitat.
Amb aquestes proves, els agents van organitzar un operatiu policial que es va desplegar a primera hora del matí. A l’actuació hi van participar efectius de seguretat ciutadana, investigació i unitats de suport operatiu, amb la col·laboració de la policia local.
Durant l’entrada i escorcoll del pis, els agents van localitzar dues persones a l’interior de l’habitatge, que van ser identificades. A més, van trobar diverses substàncies i material relacionat amb la venda de droga.
En concret, els policies van intervenir una vintena d’embolcalls de cocaïna, una desena de peces d’haixix i una petita quantitat de marihuana. També van localitzar bàscules de precisió i una llibreta amb anotacions de les vendes.
Davant d’aquests fets, els investigadors van detenir l’home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. La dona va quedar denunciada penalment pel mateix motiu. L’home no tenia antecedents.
El detingut va passar l’endemà a disposició del jutjat de guàrdia de Sant Feliu de Guíxols.




