Detingut per segona vegada l’home que havia causat aldarulls en un supermercat de Palamós

Aquesta vegada va ser perquè es saltava les normes de seguretat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dilluns passat, segons informa Ràdio Palamós, la Policia Local de Palamós va arrestar un home que ja havia estat detingut el divendres anterior per causar aldarulls en un supermercat. L’individu intentava colar-se a la cua d’entrada i va lesionar el vigilant de seguretat i danyar la porta d’entrada.

Aquesta vegada, la Policia va estar avisada pels responsables del menjador social del SABI, que gestiona Càritas Interparroquial Palamós. Anava aparentment borratxo i no respectava les mesures de seguretat de prevenció de contagi. Se’l van endur i el van posar a disposició dels Mossos d’Esquadra.

- Publicitat -
- Publicitat -

Torroella de Montgrí i l’Estartit reforcen els serveis de neteja i recollida de residus per a la temporada alta

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha activat els serveis reforçats de neteja viària i recollida de residus coincidint amb l’inici de la temporada alta. El dispositiu, vigent fins al setembre, inclou neteja diària de les principals platges i més freqüències de recollida per afrontar l’augment de població estacional.

Altres notícies