Diversos restaurants alertaran als clients del malbaratament del menjar

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

El Consell Comarcal del Baix Empordà i l’Agència de Residus impulsen una campanya per alertar del malbaratament del menjar. La iniciativa tindrà lloc durant aquest estiu en alguns restaurants de la comarca.

La campanya s’adreça a tothom i es vehicula a través del sector de la restauració. L’acció consisteix en lliurar un total de 20.000 estovalles de paper als establiments de la comarca. Aquestes estovalles contenen missatges per conscienciar sobre el concepte del malbaratament alimentari, amb xifres i recomanacions. Per exemple, inclouen receptes o mètodes per organitzar la nevera per evitar llançar menjar a les escombraries. També proposa als clients que s’emportin a casa el menjar que no s’hagin acabat al restaurant.

El Consell Comarcal explica que és la primera d’un seguit d’accions que es duran a terme i que properament s’organitzaran tallers per ensenyar a no malbaratar els aliments.

Les estovalles en contra del malbaratament alimentari

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Platja d’Aro demana tranquil·litat davant d’una possible concentració de Blocus i reforça els efectius policials

El consistori assegura que la convocatòria té poca fiabilitat i que no hi ha informació contrastada sobre la seva celebració. Tot i això, la Policia Local i els Mossos d'Esquadra han reforçat la vigilància preventiva.
- Publicitat -

Altres notícies