3.7 C
Pals
Divendres, 28 novembre 2025
- Publicitat -

Dolors Bassa podrà sortir de la presó tres dies a la setmana per cuidar un familiar gran

Podrà sortir 3 dies durant 8 hores en aplicació de l'article 100.2 del reglament de règim penitenciari

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dolors Bassa ha obtingut el permís per sortir de la presó tres dies a la setmana durant vuit hores per tenir cura d’un familiar d’edat avançada.

L’exconsellera i exregidora torroellenca compleix condemna de 12 anys a la presó de Puig de les Basses per sedició per l’organització del referèndum de l’1 d’octubre.

Amb el permís concedit per la Junta de tractament de la presó de Figueres en aplicació de l’article 100.2, Bassa pot abandonar la presó per tenir cura d’un familiar d’edat avançada durant 8 hores tres dies a la setmana. Això s’aplica immediatament però un jutge ho pot tombar més tard.

El mateix permís s’ha aplicat a altres presos polítics com Jordi Cuixart o Joaquim Forn.

- Publicitat -
- Publicitat -

Pals aprova inicialment un nou pla urbanístic que susbtitueix l’anterior, de 1986

L’Ajuntament de Pals ha aprovat inicialment el nou Pla d’Ordenació Urbanística Municipal. El pla urbanístic substitueix el pla vigent des de fa gairebé 40 anys. Amb l’aprovació, es suspenen temporalment les llicències urbanístiques a les zones afectades pel nou pla. La proposta entra ara en fase d’exposició pública durant 45 dies per rebre al·legacions de la ciutadania i informes d’altres administracions.

Altres notícies