Dua Lipa, Charli XCX o Stormzy nominats al Mercury Prize 2020

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un any més s’han donat a conèixer els 12 finalistes al Mercury Prize, el guardó que distingeix el millor disc de l’any al Regne Unit, en aquest cas que s’hagi publicat entre el 20 de juliol de 2019 i el 17 de juliol del 2020.

Entre els discs figuren “Future Nostalgia” de Dua Lipa, “How i’m feeling now” de Charli XCX, “Kiwanuka” de Michael Kiwanuka o “Heavy is the head” de Stormzy. Entre la resta de noms trobem Laura Marling o Sports Team.

El guanyador es donarà a conèixer el 24 de setembre, tot i que enguany sense gala d’entrega a causa de la situació que s’està vivint amb la Covid-19.

Nominacions:

Anna Meredith – FIBS
Charli XCX – How i’m feeling now
Dua Lipa – Future nostalgia
Georgia – Seeking thrills
Kano – Hoodies all summer
Lanterns on the Lake – Spook the herd
Laura Marling – Song for our daughter
Michael Kiwanuka – Kiwanuka
Moses Boyd – Dark matter
Porridge Radio – Every bad
Sports Team – Deep down happy
Stormzy – Heavy is the head

L’entrada Dua Lipa, Charli XCX o Stormzy nominats al Mercury Prize 2020 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Gracie Abrams anuncia “Daughter From Hell”, el seu tercer disc, i avança el senzill ‘Hit The Wall’

Gracie Abrams ja ha posat data i títol al seu esperat tercer àlbum d’estudi. La nord-americana publicarà “Daughter From Hell” el pròxim 17 de juliol, tant en format físic com a les plataformes digitals, iniciant així una nova etapa artística marcada per una estètica més fosca i introspectiva. L’artista també ha revelat la portada del

Altres notícies