Duffy presenta ‘Something beautiful’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
quali geotermia

Duffy ha estrenat en el programa de Jo Whiley a la BBC una nova cançó ‘Something beautiful‘, tot i que ha avançat que no té cap intenció de publicar-la de forma oficial a cap plataforma. Es pot escoltar al minut 1.52.59.

A través d’una carta dirigida a Whiley i publicada a Instagram, explica que l’única intenció de la cançó és la d’animar a la gent en aquests temps complicats que estem vivint i afegeix que ningú, ni el seu propi segell sabien que publicaria aquesta cançó.

Duffy va ser notícia fa cosa d’un mes en explicar que havia estat violada, segrestada i drogada. Ho va avançar en una publicació a Instagram que ja ha retirat.

L’entrada Duffy presenta ‘Something beautiful’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner eram 3

La indústria surera busca reforçar la competitivitat i preservar l’ocupació al Baix Empordà

L'Institut Català del Suro vol reforçar la competitivitat de la indústria surera i preservar els llocs de treball al Baix Empordà. El seu president, Joan Puig, s'ha reunit amb el conseller d'Empresa i Treball, Miquel Sàmper, per impulsar la col·laboració institucional. El pla Visió 2028 aposta per la innovació, la recerca i noves oportunitats industrials per al sector surer català.
- Publicitat -

Altres notícies