23.5 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

Dura derrota del Costa Brava

L'entrenador Òscar Álvarez reconeixia al final del partit que els seus homes han estat molt fràgils en defensa

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Castilla ha passat pel damunt de l’equip gironí en un partit sense gaire història.

Al descans del matx disputat a l’estadi Alfredo Di Stéfano, els locals ja manaven per 3 a 1.

En el segon temps, amb dos gols més, el filial del Madrid ha certificat la victòria per un inapel·lable 5 a 1 que frena en sec la bona dinàmica dels blau-i-vermells en les últimes jornades.

L’entrenador Òscar Álvarez reconeixia al final del partit que els seus homes han estat molt fràgils en defensa, i que això els ha condemnat davant d’un rival molt efectiu. També apuntava que, en les dues jornades que resten per finalitzar la lliga, intentaran acabar de la millor manera possible.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra retorna als escenaris: 10 concerts vestits d’”Animal”

Sopa de Cabra ha decidit acabar el curs 2025 amb un cop de puny al cor. Una última gira abans d’una aturada de nou mesos. Un comiat temporal que té regust d’història viva del rock català. Aquest viatge ha estat batejat amb el nom d’“Animal”, i no per qualsevol motiu. La banda gironina vol recuperar

Altres notícies