Eduard Costa deixa Els Amics de les Arts

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Amics de les Arts han anunciat que l’Eduard abandonarà el grup quan acabi l’actual gira i que emprendrà nous projectes musicals.

Després de 13 anys amb el grup i mig miler de concerts i experiències d’aquests quatre companys de pis, Costa ha decidit començar una nova aventura musical.

La banda li desitja molta sort i li agraeix tots els bons moments.

Els Amics de les Arts encaren la recta final de la gira d’Un estrany poder, que culminarà el 23 de novembre al Palau de la Música, amb totes les entrades exhaurides.

 

L’entrada Eduard Costa deixa Els Amics de les Arts ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Fades suspèn un concert a Vilassar de Mar després de patir una agressió

El grup mallorquí-català Fades s’ha vist obligat a suspendre el concert de Vilassar de Mar emmarcat dins la gira Fades Vs. Fboyz Tour, després de patir una agressió per part d’alguns assistents del públic. Segons ha denunciat Fades a través de les seves xarxes socials, diverses persones del públic els van llençar glaçons fins a

Altres notícies