El Bàsquet Girona aspira a seguir progressant

Els d’Aíto rebran el Gran Canària a Fontajau

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les victòries consecutives contra Betis i UCAM Múrcia, i el bon paper en la derrota per només 3 punts contra el Barça, donen esperances als gironins de continuar amb la seva progressió.

Els d’Aíto rebran el Gran Canària a Fontajau, que és tercer actualment i un dels conjunts més en forma de l’ACB, i esperen que el Pavelló i el públic de casa els doni l’empenta necessària per sumar el que seria el seu tercer triomf en aquesta lliga.

A més, una victòria els allunyaria una mica més de la part baixa.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Guàrdia Civil suprimeix la unitat d’activitats subaquàtiques de la Costa Brava i provoca el malestar dels alcaldes

El cos centralitzarà a Barcelona el servei, després de gairebé 30 anys presents a l'Estartit.

Altres notícies