El Bàsquet Girona vol retrobar-se amb el triomf a la pista de l’Obradoiro

El duel entre Obradoiro i Bàsquet Girona serà dissabte dia 8, a partir de les 6 de la tarda

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

L’equip d’Aíto, que no ha aconseguit encara plasmar el bon joc en forma de triomf, espera treure alguna cosa positiva de la seva visita a la pista del conjunt gallec.

L’Obradoiro, que porta 1 partit guanyat, és d’aquells rivals que teòricament lluitaran per mantenir la categoria, i per tant és una bona ocasió per redreçar la situació.

Les dues derrotes del Girona en dos partits jugats de lliga ACB, tenint en compte que els contrincats eren Madrid i Tenerife, poden entrar dins dels càlculs. I el més important és que l’equip ha deixat una bona imatge, i els ha competit.

El duel entre Obradoiro i Bàsquet Girona serà dissabte dia 8, a partir de les 6 de la tarda

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós acull la sisena edició del Palamós Outdoor Sports Festival

La programació combina ciclisme, natació, curses, marxa nòrdica i activitats familiars a la Nau dels 50 metres i la platja de la Fosca. L'Oncogravel serà una de les activitats destacades, amb una jornada solidària en benefici de la Fundació Oncolliga Girona.
- Publicitat -

Altres notícies