10.4 C
Pals
Divendres, 2 gener 2026
- Publicitat -

El cantant d’Architects atura un concert per denunciar l’assetjament sexual a una noia

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sam Carter, el cantant del grup britànic Architects, va parar un concert que estaven fent al Lowlands Festival a Biddinghuizen dels Països Baixos, per criticar l’actitud d’un dels espectadors, que estava magrejant una noia durant un moment del show.

Carter va explicar que havia vist una noia, i com un tros de merda que està per aquí i que no diré qui és li ha tocat els pits. És molt repugnant.

El cantant es va emportar un gran aplaudiment del públic i el vídeo i el grup s’han convertit una tendència a les xarxes socials.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els principals reptes i previsions del 2026 al Baix Empordà

El Baix Empordà afronta aquest 2026 amb la incertesa pròpia de cada inici d'any, però també amb algunes certeses...

Altres notícies