19.3 C
Pals
Dilluns, 23 febrer 2026

El Castell de Calonge acull una doble exposició de pintura i escultura

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Castell de Calonge acull una doble exposició de pintura i escultura

El Castell de Calonge ha estrenat una doble exposició d’art que recull una mostra retrospectiva de dos artistes de renom: el pintor Ramon Pujolboira i l’escultor Alberto Gómez Ascaso. La mostra estarà oberta fins al 27 d’agost a les tardes i l’entrada serà gratuïta.

Contes màgics a Platja d’Aro

La companyia La Minúscula organitza aquesta tarda a les set una sessió de contes teatralitzats per a infants a partir dels tres anys. Narraran històries al voltant de la naturalesa, la màgia i els personatges fantàstics. L’activitat es realitzarà al Parc dels Estanys de Platja d’Aro.

Tarda de sardanes a Torroella

La Plaça de la Vila de Torroella de Montgrí serà l’escenari de Sardanes amb la Cobla de la Bisbal Jove a dos quarts de vuit de la tarda.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Pals impulsa el cicle Ca la Pruna, cultura viva amb activitats gratuïtes durant tot l’any

El programa inclou xerrades, tallers i debats per a tots els públics. Les activitats es faran a l’Auditori de Ca la Pruna i començaran aquest febrer amb propostes sobre el tren petit, el dret al propi cos i els eclipsis solars.

Altres notícies