El Cementiri de Sant Feliu de Guíxols tanca fins a nou avís

Només estan autoritzades les vetlles amb un màxim de 10 persones

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Mari Fé Larragay, regidora de l’Ajuntament responsable d’aquesta àrea, explica que, seguint els protocols de l’estat d’alarma del país, aquests llocs han de romandre tancats.

Només en cas de disfunció, no causada pel Covid 19, s’estableixen unes pautes per a les famílies. Així, podran entrar al cementiri un màxim de 10 familiars per vetllar el difunt durant no més d’una hora i mitja. Hauran d’entrar-hi de cinc en cinc i mantenir les distàncies de seguretat. No s’autoritzen cerimònies de cap de les maneres.

Segons informa Ràdio Sant Feliu, la regidora desitja molta força a tothom en aquestes circumstàncies difícils, en particular a les persones que han sofert pèrdues familiars i no se n’han pogut acomiadar.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El pailebot Pascual Flores arriba a Palamós i es podrà visitar i navegar-hi fins diumenge

El vaixell es podrà visitar del 12 al 15 de març al moll del Museu de la Pesca. A més, el públic també podrà participar en sortides de navegació d’unes tres hores per la costa a bord d’aquest vaixell històric restaurat.

Altres notícies