El Cementiri de Sant Feliu de Guíxols tanca fins a nou avís

Només estan autoritzades les vetlles amb un màxim de 10 persones

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

Mari Fé Larragay, regidora de l’Ajuntament responsable d’aquesta àrea, explica que, seguint els protocols de l’estat d’alarma del país, aquests llocs han de romandre tancats.

Només en cas de disfunció, no causada pel Covid 19, s’estableixen unes pautes per a les famílies. Així, podran entrar al cementiri un màxim de 10 familiars per vetllar el difunt durant no més d’una hora i mitja. Hauran d’entrar-hi de cinc en cinc i mantenir les distàncies de seguretat. No s’autoritzen cerimònies de cap de les maneres.

Segons informa Ràdio Sant Feliu, la regidora desitja molta força a tothom en aquestes circumstàncies difícils, en particular a les persones que han sofert pèrdues familiars i no se n’han pogut acomiadar.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra, Mushka i Doctor Prats encapçalen el Festiuet 2027

El Festiuet ja escalfa motors per a l’edició del 2027 amb els primers noms del cartell. Sopa de Cabra, Mushka i Doctor Prats són els artistes anunciats per al festival, que tindrà lloc els dies 16 i 17 de juliol a Salou. Una de les grans cites d’aquesta edició serà l’actuació de Sopa de Cabra
- Publicitat -

Altres notícies