El CH Palafrugell vol deixar enrere la dura derrota a la pista del líder

Els palafrugellencs esperen fer pagar els plats trencats a un Espanyol que és vuitè amb 12 punts

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els blanc-i-negres visitaran demà dissabte la pista de l’Espanyol, amb l’objectiu d’oblidar el partit perdut a Lleida en la passada jornada per un clar 7 a 1.

Una derrota contra el Lleidanet que entrava dins de les previsions, però potser no amb un marcador tan desfavorable.

Els palafrugellencs esperen fer pagar els plats trencats a un Espanyol que és vuitè amb 12 punts.

El Palafrugell és tercer, empatat a 21 punts amb el Taradell, i per sobre té el Lloret amb 22.

Com a líder, el Lleidanet Alpicat es troba distanciat amb 31 punts.

Per tant, l’objectiu més immediat dels blanc-i-negres és obtenir aquesta segona plaça que s’està disputant amb Lloret i Taradell. I això passa per fer un bon partit a la pista de l’Espanyol.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni estudia emprendre accions legals contra SOM Calonge i Sant Antoni per “ús fraudulent de la intel·ligència artificial”

El consistori acusa la formació de difondre continguts falsos que perjudiquen la imatge institucional. SOM Calonge i Sant Antoni reconeix l'ús de la IA en un context "habitual" de sàtira política i afegeix que la seva voluntat en cap moment és desinformar.

Altres notícies