El Club Excursionista Els Perduts de Begur organitza una bicicletada familiar per aquest cap de setmana

La sortida tindrà lloc el diumenge 3 d’abril i transcorrerà des de les Basses d’en Coll fins a la Gola del Ter

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

El Club Excursionista Els Perduts de Begur donarà la benvinguda aquest cap de setmana al mes d’abril amb una nova activitat. Es tracta d’una sortida familiar per a recórrer l’itinerari entre les Basses d’en Coll fins a la Gola del Ter.

Serà el diumenge 3 d’abril i consistirà en una biciletada que transcorrerà per les Basses d’en Coll, el camí del Rec d’en Coll, la carretera al Mas Pinell i la Gola del Ter. L’hora de sortida és a les 09.30 h i el temps previst és d’unes dues hores.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner construccinos versan

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros a dinamitzar l’economia gironina

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros durant el 2027 a subvencions per impulsar l’economia de les comarques gironines. Els ajuts cobriran projectes de promoció econòmica, dinamització comercial, comerç de proximitat i tecnologia. Les convocatòries s’adreçaran a ens locals, associacions de mercats i entitats sense afany de lucre de la demarcació a partir de principis de l’any vinent.
- Publicitat -

Altres notícies