El concert Casal dels Infants ja té cartell per a aquesta 2a edició

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La segona edició del concert Veus per la igualtat d´oportunitats dels joves tornarà a reunir el talent i el compromís social de cinc referents del panorama musical català. Love of Lesbian, Els Catarres, Joan Dausà, Elefantes i Joana Serrat seran els encarregats d’ajudar en la causa aquest any i actuaran el 30 de gener a les 20 h a la Sala 1 de Razzmatazz.

Els ingressos de la venda d’entrades, les quals es poden comprar a TheProject, es destinaran a l’acompanyament de més de 1.700 joves en situació de vulnerabilitat que participen en el Casal dels Infants a través de serveis de lleure i participació comunitària així com de formació i inserció sociolaboral.

- Publicitat -
- Publicitat -

Protecció Civil alerta de la tercera onada de calor de l’estiu amb temperatures de més de 40 graus

Les nits seran especialment caloroses al litoral. L'episodi també incrementa el risc d'incendis forestals i obliga a reforçar els dispositius d'emergència.

Altres notícies