8.7 C
Pals
Dijous, 27 novembre 2025
- Publicitat -

El Costa Brava no pot fallar més

La difícil situació dels gironins, penúltims amb només 18 punts, fa que a partir d'ara tots els partits siguin finals

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El conjunt d’Òscar Álvarez rebrà aquest cap de setmana un Castelló que és sisè, amb l’obligació de sumar alguna cosa si no vol descavalcar-se encara més de la salvació.

La difícil situació dels gironins, penúltims amb només 18 punts, fa que a partir d’ara tots els partits siguin finals. Diumenge al Municipal de Palamós no es pot fallar i així ho entén el club gironí, que ha iniciat una campanya a través de les xarxes socials per destacar la importància d’aquest partit, i animar als seus aficionats a donar suport al seu equip des de les grades.

- Publicitat -
- Publicitat -

Brussel·les vol retallar un 65% els dies de pesca d’arrossegament però permetrà ampliar-los de nou a qui apliqui mesures

La Comissió Europea planteja reduir un 65% els dies de pesca el 2026 per a la flota d'arrossegament al Mediterrani, però, de nou, permetrà ampliar-los si el sector continua aplicant mesures compensatòries. Així ho recull la proposta feta pública per l'executiu comunitari a dues setmanes que els ministres d'Agricultura i Pesca de la UE es reuneixin per decidir les quotes de l'any vinent. La reducció implicaria passar dels 27 dies de base actuals a 9. Tanmateix, la Comissió Europea deixa clar que el sector podrà sortir a la mar més dies si compensa l'impacte de l'activitat amb mesures de sostenibilitat. Brussel·les ha dit que l'objectiu és "continuar amb la recuperació" de les espècies al Mediterrani "mantenint els nivells de pesca del 2024".

Altres notícies