6.2 C
Pals
Dilluns, 22 desembre 2025
- Publicitat -

El Costa Brava torna a la crua realitat

El resultat final de 3 a 0 podria haver estat fins i tot més ampli, especialment tenint en compte el domini que van exercir els locals

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La important victòria de la setmana passada contra el Castelló semblava que donaria ales als gironins per remuntar el vol, però ahir el Sabadell va tornar a destapar les mancances d’un equip que es va mostrar com en els pitjors moments.

El resultat final de 3 a 0 podria haver estat fins i tot més ampli, especialment tenint en compte el domini que van exercir els locals. Tot el camí fet pels blau-i-vermells en les últimes jornades es va enfonsar de cop, i a més van patir la lesió de Galindo i l’expulsió de Romero. Tots dos seran baixa en el proper partit, a casa contra el cuer, que és el Betis B.

Ara sí que serà a caixa o faixa, si es volen mantenir esperances de salvació cal guanyar a l’últim classificat. El factor camp i la necessitat dels punts fan que el Costa Brava hagi de plantejar-se el duel com una autèntica final.

- Publicitat -
- Publicitat -

Joanjo Bosk guanya el concurs de cartells de la Processó de Verges amb una obra inspirada en la Dansa de la Mort

Joanjo Bosk ha guanyat el concurs de cartells de la Processó de Verges amb l’obra “Sota la màscara”, inspirada en la Dansa de la Mort. El cartell serà la imatge oficial de l’edició del 2026. L’artista ha rebut 2.000 euros i farà una tirada limitada de l’obra. El vot popular ha premiat “Foc i funesta” de Joaquim Sicart.

Altres notícies