El Girona FC lluirà Pals en el braçal de capità del pròxim partit

El braçal de Pals és el quart d'una sèrie de 19 braçalets que el Girona portarà durant els partits com a local de la present temporada. 

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Girona FC portarà el municipi baix-empordanès de Pals en el braçal de capità del pròxim partit de lliga que els de Míchel jugaran contra l’Athletic Club el pròxim 6 d’octubre.

Aquest any, el club gironí ha apostat per lluir 19 «ubicacions imprescindibles» de la demarcació de Girona. El braçal de Pals és el quart d’una sèrie de 19 braçalets que el Girona portarà durant els partits com a local de la present temporada.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Biennal Xavier Miserachs portarà a Palafrugell Dorothea Lange i Sergio Larrain

Celebrarà la seva catorzena edició del 2 d’agost al 18 d’octubre amb onze exposicions repartides per diversos espais de Palafrugell, així com projeccions, conferències, visites guiades i activitats gratuïtes.

Altres notícies