El Girona vol recuperar el somriure

Míchel anhela recobrar l'alegria després de perdre clarament a Cadis

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una altra vegada en divendres, per segona setmana consecutiva, els gironins juguen aquesta nit contra l’Almeria.

El conjunt andalús arriba a Montilivi com a quinzens amb 22 punts, però recordem que en la primera volta ja van ser capaços de derrotar l’equip blanc-i-vermell.

Míchel, que la setmana passada es va mostrar molt contrariat amb la imatge dels seus jugadors a Cadis, vol recuperar l’alegria després d’aquella clara derrota.

Cal augmentar els 24 punts actuals de l’equip, perquè la permanència no està ni molt menys assegurada.

- Publicitat -
- Publicitat -

Una dona de 74 anys mor ofegada mentre es banyava a una cala de Sant Feliu de Guíxols

Els equips de Salvament Marítim i del Sistema d'Emergències Mèdiques han intentat reanimar-la, però no han pogut salvar-li la vida. És la setzena víctima mortal a les platges catalanes des de l'inici de la campanya de bany.

Altres notícies