12.4 C
Pals
Dimarts, 6 maig 2025
- Publicitat -

El guitarrista Joe Perry, ingressat d’urgència

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El guitarrista dels Aerosmith, Joe Perry va ser ingressat d’urgència a un hospital de Nova York després de caure desplomat després de participar en un concert de Billy Joel on el guitarrista va ser convidat.

Va ser en retirar-se al seu camerino, quan el popular músic va patir aquesta caiguda, que segons apunten des de TMZ, va haver de ser intervingut allà mateix pels metges, col·locant-li un tub traqueal perquè pogués respirar. Posteriorment va ser traslladat a l’hospital.

Segons el comunicat que han emès els seus representants, Perry es troba estable i ha estat tractat adequadament, després de quedar-se sense aire en finalitzar la seva actuació.

S’espera que el músic segueixi unes hores més a l’hospital i que ben aviat torni a l’activitat habitual que l’ha de portar de gira a finals de mes.

L’entrada El guitarrista Joe Perry, ingressat d’urgència ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Festival EnCanta de Roda de Ter celebra la seva vuitena edició amb una aposta consolidada per la música d’autor

Del 7 a l’11 de maig, la vila osonenca es converteix en epicentre de la cançó d’autor amb un cartell que combina noves veus i artistes reconeguts en un entorn íntim i proper El Festival EnCanta arriba aquest 2025 a la seva vuitena edició reafirmant-se com un esdeveniment de referència per a les músiques d’autor

Altres notícies