El mercat de la Llotja de Palamós tanca un mes

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fins al 2 de març el mercat de la Llotja de Palamós romandrà tancat. Totes les embarcacions d’arrossegament de Palamós estaran amarrades al moll en motiu de la parada temporal, que es realitza cada any per tal de garantir la sostenibilitat del peix.

A principis de gener, les disset barques de la gamba de Palamós ja van començar el període de veda biològica que les manté amarrades a port. Aquesta mesura, posada en marxa el 2013, està dirigida a reduir l’esforç sobre els caladors i sobre el recurs, especialment en un moment on la demanda és més baixa, per permetre fer una pesquera més sostenible.

Aquesta reducció de captures afectarà el desenvolupament de la subhasta, que es veurà escurçada de forma significativa.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós impulsa la segona edició de les jornades sobre economia blava dins el festival Palamós Terra de Mar

Palamós acollirà els dies 26 i 27 de maig la segona edició de les jornades “Palamós Millora: Tradició i Innovació a l’Economia Blava”. Les sessions abordaran les oportunitats laborals, la formació, la innovació i la sostenibilitat vinculades al sector marítim, nàutic i pesquer del municipi.

Altres notícies