El municipi de Mirepoix celebra els 40 anys d’agermanament amb Palafrugell

El passat cap de setmana s’hi va desplaçar una delegació encapçalada pel primer tinent d’alcalde, Isidre Tenas

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

Palafrugell i la població occitana de Mirepoix han celebrat aquest cap de setmana els 40 anys d’agermanament amb un acte commemoratiu. La relació entre les dues localitats, iniciada fa quatre dècades, s’ha consolidat a través d’intercanvis culturals i activitats conjuntes.

Per preparar les iniciatives previstes per aquest any, una delegació de Palafrugell, liderada pel primer tinent d’alcalde Isidre Tenas, s’ha desplaçat a Mirepoix. L’objectiu és enfortir els vincles entre ambdues comunitats i coordinar un calendari d’activitats per al 2025.

Una de les principals propostes d’aquest any és la visita de residents de Mirepoix a Palafrugell els dies 7, 8 i 9 de juny. Durant l’estada, els participants podran conèixer espais emblemàtics del municipi, com el jardí botànic de Cap Roig a Calella de Palafrugell i el Museu del Suro. A més, s’han previst diverses activitats culturals i de lleure per promoure l’intercanvi entre les dues poblacions.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Alcaldes de la Costa Brava reforcen des de Pals la defensa dels habitatges d’ús turístic

La segona taula de treball ha abordat noves accions davant la normativa catalana. La trobada dona continuïtat a les iniciatives impulsades anteriorment per diversos ajuntaments i representants del sector.
- Publicitat -

Altres notícies