El Museu de la Pesca acull una exposició pels cinquanta anys d’El Punt Avui

El Museu de la Pesca de Palamós acull aquest setembre una exposició dedicada als cinquanta anys d’El Punt Avui. La mostra repassa cinc dècades de periodisme mitjançant una cinquantena de portades. També inclou notícies vinculades amb Palamós. L’exposició es pot visitar fins al 27 de setembre dins dels horaris habituals del museu durant aquest mes

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Museu de la Pesca de Palamós acull aquest setembre una exposició pels cinquanta anys d’El Punt Avui. La mostra ofereix un recorregut per cinc dècades de periodisme i història de Catalunya. L’exposició porta per títol 50 anys de periodisme, llengua i país. El recorregut utilitza portades i notícies publicades durant mig segle.

La mostra presenta una cinquantena de portades representatives de la trajectòria del diari. La selecció parteix de més de 18.000 portades publicades des de l’abril de 1976. Les portades permeten seguir alguns dels principals canvis polítics, socials i culturals de Catalunya. El conjunt funciona com un àlbum de cinc dècades d’actualitat.

L’exposició també reserva un espai específic per a Palamós. Aquest apartat recull una selecció de notícies vinculades amb el municipi. Les peces locals permeten recuperar diversos episodis de la història recent de Palamós. També mostren la presència del municipi a les pàgines del diari.

La mostra té caràcter itinerant i forma part dels actes del cinquantè aniversari del diari. La inauguració a Palamós va tenir lloc el divendres 4 de setembre. L’acte va comptar amb l’alcaldessa de Palamós, Maria Puig. També hi va participar el vicepresident d’El Punt Avui, Jordi Grau. L’exposició es podrà visitar fins al 27 de setembre a la sala d’exposicions temporals. L’espai forma part del Museu de la Pesca.

De dilluns a divendres, el museu obre de deu del matí a dos quarts de dues. A la tarda, obre de tres a set. Els caps de setmana i festius, obre de deu del matí a dues. A la tarda, l’horari és de quatre a set.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Parc dels Aiguamolls de l’Empordà podria créixer 1.000 hectàrees i incorporar cinc municipis

El Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà podria ampliar-se i incorporar-hi cinc municipis més. La Generalitat ha iniciat el...
- Publicitat -spot_img

Altres notícies