El nou àlbum dels Red Hot Chilli Peppers ja està en camí

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

Fa tan sols dos anys que els Red Hot Chilli Peppers van sorprendre els seus fans amb el llançament del seu onzè àlbum The Getaway, però pel que se sap fins ara, el grup està preparant el seu dotzè.

Aquesta informació l’ha donat el mateix vocalista Anthony Kiedis a The New York Post, i inclús ha avançat que en només dues setmanes, el grup ja entrarà a l’estudi i tot. Malgrat això, ja hi havia rumors d’un possible nou treball dels estatunidencs quan a finals de 2017, Chad Smith, el bateria, va confirmar que el grup s’estava plantejant escriure nous temes.

Com a anècdota, s’ha de dir que aquest àlbum és el tercer amb l’alineació actual, que inclou a Josh Klinghoffer com a guitarrista, a Chad Smith com a bateria i a Kiedis Flea com a baixista.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Un veí de Sant Feliu de Guíxols vol entrar al llibre Guinness dels rècords per tenir una col·lecció de 37.000 maquinetes

Albert Gironès assegura que quadruplica la col·lecció d'unes 8.500 peces que actualment figura al registre.
- Publicitat -

Altres notícies