El nou disc de Mariah Carey es dirà Caution

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Mariah Carey ha anunciat a través d’Instagram que el seu nou disc es dirà Caution i que es publicarà el 16 de novembre, 4 anys després del seu últim treball Me. I Am Mariah.

El disc s’ha presentat amb la balada With you, tot i que anteriorment ja havíem pogut escoltar GTO.

La nova proposta musical de la cantant arribarà un mes abans de les festes de nadal, època on l’artista acostuma a brillar a les llistes amb All I Want For Christmas Is You. Enguany a més, la cantant actuarà a Madrid, en la seva única parada a l’estat espanyol.

A post shared by Mariah Carey (@mariahcarey) on

- Publicitat -
- Publicitat -

Anna Andreu emociona el públic de la Pera en una de les nits més íntimes del Festival ÍTACA

La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.

Altres notícies