28.7 C
Pals
Dimecres, 3 setembre 2025
- Publicitat -

El nou disc de Pearl Jam arribarà al 2019

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El baixista Jeff Ament explica a un episodi de “Kyle Meredith With…” que el 11è disc de la banda Pearl Jam no arribarà fins 2019.

Comenta que com que el grup està de gira mundial, no tenen temps pel disc, que necessiten “de sis a vuit setmanes sòlides on només gravem totes aquestes idees que tenim”. A més, “Es triga tres o quatre mesos en fer una versió en vinil de qualsevol disc”.

Com a mínim, aquest 2018 ja ha sortit el single principal del disc “Can’t Deny Me”, i es podrà veure a la banda en concert el dia 10 de Juliol al Palau de Sant Jordi de Barcelona.

- Publicitat -
- Publicitat -

Indubio anuncia el seu disc més ambiciós per al gener de 2026

El grup santcugatenc Indubio ha fet oficial que el seu nou disc arribarà a finals de gener de 2026. Es tracta del treball més ambiciós de la seva trajectòria i marca un punt d’inflexió en la seva evolució musical des de la formació el 2021. Produït íntegrament per Arnau Moreno —responsable de treballs de Miki

Altres notícies