9.2 C
Pals
Dissabte, 31 gener 2026

El nou disc de Selena Gomez es dirà “Rare”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 10 de gener arribarà “Rare” el nou disc de Selena Gomez, el seu primer treball en 5 anys des de la publicació de “Revival”. La cantant ha aprofitat per posar títol al disc i també per presentar la seva portada, on podem veure una foto que l’artista havia publicat anteriorment a Instagram.

El disc trobarem el tema ‘Lose You To Love Me‘ que actualment ocupa el novè lloc de la llista americana, però també ‘Look at Her no’ i temes com ‘Dance again’, ‘People You Know’ o les col·laboracions de Kid Cudi i 6LACK. Així mateix en els crèdits dels temes trobem Julia Michaels o Bebe Rexha.

L’entrada El nou disc de Selena Gomez es dirà “Rare” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Premis Enderrock 2026 celebraran una doble gala a Girona i convertiran la ciutat en capital de la música catalana

Els Premis Enderrock de la Música Catalana celebraran la seva 28a edició amb una novetat destacada: la celebració d’una doble gala els dies 25 i 26 de març de 2026 a l’Auditori de Girona, convertint la ciutat en l’epicentre de la indústria musical catalana. Fins ara, la gala dels Premis Enderrock-440 de clàssica i jazz

Altres notícies