El Palamós empata a Banyoles i no aprofita les derrotes del Bescanó i L’Escala

Tots dos conjunts continuaran igualats a la classificació de 1ª Catalana, ara amb 18 punts cadascun

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Degà del futbol català tenia aquesta tarda una gran oportunitat d’apropar-se als primers classificats, Bescanó i L’Escala, que havien perdut en els seus partits d’aquesta jornada. Els palamosins haurien pogut aconseguir els tres punts, sobretot tenint en compte que s’havien avançat en el marcador al primer temps. Un gol de Cano als 33 minuts de joc posava per davant als visitants a Banyoles, però a la represa Ferru per part local igualava un marcador que ja no es mouria.

Al final, repartiment de punts i tots dos conjunts continuaran igualats a la classificació de 1ª Catalana, ara amb 18 punts cadascun. El Palamós se situa a 9 punts del líder, que continua essent el Bescanó, i jugarà el seu proper partit diumenge vinent dia 23 de gener a les 5 de la tarda davant el Costa Brava B, al camp municipal de Santa Cristina d’Aro.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

FlamenGi celebrarà la vuitena edició del 13 al 28 de novembre amb més presència al territori

FlamenGi celebrarà la vuitena edició del 13 al 28 de novembre amb activitats a Girona, Figueres, Banyoles, la Bisbal d’Empordà, Blanes i Touluges. El festival ampliarà la presència territorial i combinarà figures del flamenc amb talent local, noves generacions, propostes comunitàries i activitats pedagògiques. Soleá Morente obrirà el festival a les escales de la Catedral de Girona divendres al vespre.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies