El Palamós empata davant la Pobla de Mafumet 1 a 1

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els palamosins han tornat a empatar per 3 jornada consecutiva. Aquest cop contra la Pobla a domicili en un partit on el nou incorporat a l’equip i debutant en aquest partit, el meta Àlex Campos, s’ha lesionat. Curiosament, el 1993 el pare de l’Àlex i també porter del degà de Catalunya, l’Àngel Campos, també es va lesionar en el primer partit que va disputar al Palamós.

Destacar del partit que el juvenil Raúl Àlvarez també va debutar també diumenge amb l’equip i és el quart juvenil palamosí que ho fa aquesta temporada.

L’empat col·loca al Palamós un punt per sobre del descens i l’equip acumula 8 jornades sense guanyar.

El proper diumenge 11 de febrer el degà rebrà al líder de la tercera divisió, l’Espanyol B, a les 5 de la tarda.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Barri Vell de Palamós convertirà tapes de serveis en murals artístics amb motius mariners

Deu artistes locals pintaran obres inspirades en el mar amb l’objectiu de millorar la imatge del barri i reforçar el sentiment de pertinença veïnal.

Altres notícies