19.1 C
Pals
Divendres, 24 octubre 2025
- Publicitat -

El Palamós necessita guanyar per seguir lluitant per la salvació

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Palamós juga una nova final per poder salvar la categoria aquest diumenge a les dotze del migdia. L’equip entrenat per Pitu Batlle visita el camp del Cerdanyola, que és quinzè amb 40 punts.

La setmana passada, els groc-i-blaus van empatar a casa contra el Vilassar per 1-1, mentre que el seu rival directe, el Granollers, va guanyar el seu partit i va deixar al pou als palamosins a la divuitena posició amb 28 punts, a dos de la salvació.

Així doncs, la urgència pels baixempordanesos és evident, ja que resten sis jornades i només els val anar sumant punts.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -
00:13:10

Carmen Romero: “Envellir bé és possible fent canvis en els nostres hàbits”

L’escriptora i doctora Carmen Romero presenta 'La edad no importa', un llibre divulgatiu que proposa un nou enfocament sobre l’envelliment saludable. A través de ciència, consciència i connexió cos-ment, defensa que envellir bé és possible i necessari per a una societat més empoderada i saludable.

Altres notícies