El Palamós rep al Banyoles aquest diumenge

El duel es presenta com una bona ocasió per als blau-i-grocs de consolidar-se

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Degà ha experimentat una notable millora des que Àlex Redondo s’asseu a la banqueta, i vol demostrar-ho novament aquest diumenge al Municipal de Palamós.

La visita del Banyoles es presenta com una bona ocasió de consolidar-se. Els garrotxins són sisens amb 21 punts, mentre que els baixempordanesos ocupen la novena posició amb 17.

La victòria de la setmana passada al camp d’un dels millors conjunts de la competició (el Lloret) ha suposat una injecció de moral per als palamosins, que veuen com són capaços de plantar cara a qualsevol equip.

Aquest atractiu Palamós-Banyoles es jugarà diumenge dia 22, a partir de les 12 del migdia.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Generalitat reforça el bus exprés entre Girona, Torroella de Montgrí i l’Estartit

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica reforçarà l’1 de juliol la línia de bus exprés entre Girona, Torroella de Montgrí i l’Estartit. El servei afegirà sortides al matí i freqüències horàries durant bona part del dia. L’Ajuntament celebra la millora, però reclama millors connexions amb Flaçà i l’Hospital de Palamós.

Altres notícies