10.9 C
Pals
Diumenge, 22 febrer 2026

El Primavera Sound 2020 continua apostant per artistes femenines

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un any més continua la presència femenina al Primavera Sound, almenys en els primers 11 noms que s’han presentat aquest matí a través de la ràdio del festival. El festival arribarà a la seva vintena edició entre el 3 i el 7 de juny.

Chromatics, Bikini Kill, Lorena Alvárez, La Favi, Maria del Mar Bonet, Les Amazones d’Afrique, Sudan Archives, Mavis Staples, Park Hye-jin, Kim Gordon i Jenny Hval.

A través del web del festival pots adquirir el teu abonament.

L’entrada El Primavera Sound 2020 continua apostant per artistes femenines ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

(Galeria) Més de 250 persones participen a la gran xocolatada dels 25 anys de Ràdio Capital

Més de 250 persones van participar en la xocolatada popular que va donar el tret de sortida als 25 anys de Ràdio Capital. Música en directe, concursos, premis i un programa especial a peu de plaça van convertir la tarda en una gran festa de ràdio de proximitat. L’emissora també va presentar el nou logotip i la nova imatge sonora.

Altres notícies