El retorn d’Avril Lavigne amb Head Above Water

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ha tornat la canadenca Avril Lavigne i ho ha fet amb una gran balada, Head About Water, una cançó que va crear quan estava patint la malaltia de Lyme i que la va deixar a casa durant una llarga etapa. Aquesta va ser la primera cançó en un dels moments més terribles de la seva vida on havia acceptat que podia morir i on podia sentir que el seu cos s’apagava.

La cantant explica que se sentia com si s’estigués ofegant sota l’aigua i només hagués de sortir a prendre l’aire.

El tema està produït per Travis Clark de We The Kings i per Stephen Moccio, que l’hem pogut veure amb Haim, The Weeknd o James Blunt.

La cançó formarà part del sisè disc de la cantant, que no publica material des del 2013.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Els campanars que no toquen el cel del Baix Empordà

El Baix Empordà és una de les comarques catalanes que compta amb diversos municipis que no han aconseguit enllestir les obres dels seus campanars.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies