El segon disc de Harry Styles podria arribar ben aviat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 2017 Harry Styles va presentar el seu debut homònim després de debutar amb One Direction i des de llavors que el músic no ha parat de triomfar gràcies a cançons com ‘Sign of the times’.

El músic podria publicar el seu segon disc més aviat del que ens pensem o si més no alguna cançó, ja que se l’ha vist a Mèxic rodant el que podria ser el seu nou videoclip.

Tot i que el britànic volia mantenir l’anonimat només arribar a l’aeroport ja va veure com les xarxes socials no paraven de penjar imatges d’ell per tot arreu a on anava.

De moment el cantant no ha reaccionat a les seves xarxes, que es mantenen inactives des de fa molts mesos.

L’entrada El segon disc de Harry Styles podria arribar ben aviat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ginestà i Nil Moliner uneixen veus en una nova cançó que arribarà el 4 de setembre

Ginestà i Nil Moliner han anunciat una nova col·laboració que arribarà a les plataformes digitals el pròxim 4 de setembre. El grup ho ha fet públic aquest dilluns a través de les xarxes socials, on ha revelat també el títol de la cançó: ‘Amb qui estaràs?’. El tema va començar a escriure’s fa mesos i
- Publicitat -spot_img

Altres notícies