El viatge de les paraules 2×08 – Xipre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

En aquest nou capítol del Viatge de les paraules hem fet més alta la nostra Pila de llibres a base de noms com Leila Guerriero, Javier Zamora, Paul Auster o Eva Baltasar. Qui es pot resistir a elles?

Si esteu pensant amb les vostres vacances, potser podreu apuntar Xipre a la llista de possibles destins. És una illa a l’est del Mediterrani que ofereix una molt bona combinació d’activitats culturals i a l’aire lliure: recórrer senders amb vista a les aigües turqueses del Mediterrani, rutes en bicicleta per boscos frondosos, tast de vins, bona gastronomia i fins i tot un museu al fons del mar.

A Destinació Empordà hem parlat amb l’Adrià Pujol que ha tret nou llibre: Seixanta-sis sinofosos. Un llibre de relats curts que té com a fil conductor el “si no fos” i que comença en un banc de pedra de Begur on els avis arreglen el món. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La reforma de la xarxa elèctrica de Castell-Platja d’Aro millora el servei per a més de 7.200 clients

Més de 7.200 clients de Castell-Platja d’Aro es beneficiaran de la reforma de part de la xarxa elèctrica. Endesa hi ha invertit uns 140.000 euros. Els treballs han incorporat dues noves línies subterrànies. La reforma permet disposar de vies alternatives en cas d’incidència. També reforça la xarxa davant les puntes de consum i la demanda futura.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies